Sjuksköterska = Pedagog? En empirisk studie om hur sjuksköterskan uppfattar sin pedagogiska roll.

DSpace Repository

Sjuksköterska = Pedagog? En empirisk studie om hur sjuksköterskan uppfattar sin pedagogiska roll.

Overview

Detailed record

dc.contributor.author Bjurgren, Malin
dc.contributor.author Leuhusen, Anna
dc.date.accessioned 2005-01-19T14:46:12Z
dc.date.available 2005-01-19T14:46:12Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/2043/1374
dc.description A qualitative, empirical study on how the nurse understands her role as a pedagogue. en
dc.description.abstract En kvalitativ, empirisk intervjustudie om hur sjuksköterskan uppfattar sin pedagogiska roll. en
dc.language.iso swe
dc.publisher Malmö högskola/Hälsa och samhälle en
dc.subject intervju en
dc.subject omvårdnad en
dc.subject patientundervisning en
dc.subject pedagogik en
dc.subject sjuksköterska en
dc.title Sjuksköterska = Pedagog? En empirisk studie om hur sjuksköterskan uppfattar sin pedagogiska roll. en
dc.type M3 en
dc.setspec.uppsok Medicine en
mahlocal.xprt.faculty2019 HS
mahlocal.xprt.institution2019 HS
mahlocal.xprt.program Sjuksköterskeutbildning
 Find Full text Files for download
Icon

This item appears in the following Collection(s)

Overview

Search


Browse

My Account

Statistics