Uteförskolan och inneförskolan- en jämförande studie

DSpace Repository

Uteförskolan och inneförskolan- en jämförande studie

Overview

Detailed record

dc.contributor.author Brant, Petra
dc.date.accessioned 2012-12-20T12:29:50Z
dc.date.available 2012-12-20T12:29:50Z
dc.date.issued 2012 en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/2043/14671
dc.description Genom att jag har samlat in empiriskt material i form av kvalitativa intervjuer av sammanlagt två pedagoger och fyra barn på två olika förskolor, har jag undersökt vad barn och pedagoger anser om uteförskolor respektive inneförskolor. Sedan har jag jämfört uteförskolan med inneförskolan samt granskat deras fördelar och nackdelar ur ett pedagogiskt perspektiv. en_US
dc.format.extent 32 en_US
dc.language.iso swe en_US
dc.publisher Malmö högskola/Lärarutbildningen en_US
dc.subject Fantasiutveckling en_US
dc.subject Grovmotorik en_US
dc.subject Finmotorik en_US
dc.subject Fördelar en_US
dc.subject Nackdelar en_US
dc.title Uteförskolan och inneförskolan- en jämförande studie en_US
dc.type M3 en_US
dc.setspec.uppsok SocialBehaviourLaw en_US
mahlocal.xprt.faculty2019 LS
mahlocal.xprt.institution2019 LS
mahlocal.xprt.program Barndoms- och ungdomsvetenskap
 Find Full text Files for download
Icon
Uteförskola och ...

This item appears in the following Collection(s)

Overview

Search


Browse

My Account

Statistics