Hur viktigt är elevers ordförråd för deras skolframgång?

DSpace Repository

Hur viktigt är elevers ordförråd för deras skolframgång?

Overview

Detailed record

dc.contributor.author Louise, Andersson
dc.contributor.author Andersson, Louise
dc.date.accessioned 2019-02-13T14:22:40Z
dc.date.available 2019-02-13T14:22:40Z
dc.date.issued 2019 en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/2043/27840
dc.format.extent 23 en_US
dc.language.iso swe en_US
dc.publisher Malmö universitet/Lärande och samhälle sv_SE
dc.subject ordförråd en_US
dc.subject skolframgång en_US
dc.subject språk en_US
dc.subject språkutveckling en_US
dc.title Hur viktigt är elevers ordförråd för deras skolframgång? en_US
dc.title.alternative How important is pupils’ vocabulary for their school success? en_US
dc.type M3 en_US
dc.setspec.uppsok SocialBehaviourLaw en_US
dc.contributor.examiner Thurén, Camilla
dc.contributor.supervisor Godhe, Anna-Lena
mahlocal.xprt.faculty2019 LS
mahlocal.xprt.institution2019 LS
mahlocal.xprt.program SAG Grundlärare
 Find Full text Files for download
Blocked

This item appears in the following Collection(s)

Overview

Search


Browse

My Account

Statistics