Undersökning om transportelevers inlärningsstilar

DSpace Repository

Undersökning om transportelevers inlärningsstilar

Overview

Detailed record

dc.contributor.author Lindberg, Ricky
dc.date.accessioned 2014-03-06T15:21:28Z
dc.date.available 2014-03-06T15:21:28Z
dc.date.issued 2014 en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/2043/16988
dc.description Syftet med min undersökning är att försöka introducera och att arbeta med olika inlärningsstilar, utvärdera om eleverna blivit uppmärksammade på vilket sätt de lär sig bäst, det vill säga vilken/vilka som är deras starkaste preferens/er. Undersökningen genomfördes med gymnasielever i årskurs tre inriktningar Transport, vårterminen 2011. Via en stilenkät utsågs tio försökspersoner av eleverna. De fick genomföra en lektion, som utformats utifrån inlärningsstilar. Slutligen blev eleverna intervjuade. Man kan inte bara syfta på en inlärningsstil. Utan vissa elever har flera olika sätt att lära sig på, därför bör man anpassa sig efter deras förmågor. Alla dessa komponenter baserades mitt resultat på. Resultatet visade att eleverna kan bli uppmärksammade på vilket sätt de lär sig bäst, genom att arbeta med inlärningsstilar. en_US
dc.format.extent 32 en_US
dc.language.iso swe en_US
dc.publisher Malmö högskola/Lärarutbildningen en_US
dc.subject inlärningstilar en_US
dc.subject transportelever en_US
dc.title Undersökning om transportelevers inlärningsstilar en_US
dc.type M3 en_US
dc.setspec.uppsok SocialBehaviourLaw en_US
mahlocal.xprt.faculty2019 LS
mahlocal.xprt.institution2019 LS
mahlocal.xprt.program VAL-projektets uppsatser samt grundskollärarutbildning före år 2000
 Find Full text Files for download
Icon
Examensarbete ...

This item appears in the following Collection(s)

Overview

Search


Browse

My Account

Statistics