Kategoriseringar av barn i förskolan- att vara i behov av stöd.

DSpace Repository

Kategoriseringar av barn i förskolan- att vara i behov av stöd.

Overview

Detailed record

dc.contributor.author Eriksson, Karin
dc.date.accessioned 2014-08-29T13:07:14Z
dc.date.available 2014-08-29T13:07:14Z
dc.date.issued 2014 en_US
dc.identifier.citation 40 en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/2043/17651
dc.description Eriksson, Karin (2014). Kategoriseringar av barn i förskolan- att vara i behov av särskilt stöd. Skolutveckling och ledarskap, Lärande och samhälle, Malmö Högskola. en_US
dc.description.abstract Eriksson, Karin (2014). Categorizing Young Children in Pre-school - to be in Need of Special Education. School development and Leadership. Learning and society, Malmö University en_US
dc.language.iso swe en_US
dc.publisher Malmö högskola/Lärande och samhälle en_US
dc.subject diskursanalys, förskola, handlingsplan, specialpedagogik en_US
dc.title Kategoriseringar av barn i förskolan- att vara i behov av stöd. en_US
dc.type H1 en_US
dc.setspec.uppsok SocialBehaviourLaw en_US
 Find Full text Files for download
Icon

This item appears in the following Collection(s)

Overview

Search


Browse

My Account

Statistics