Educare 2015:2 : Kritiska perspektiv på bedömning och dokumentation

DSpace Repository

Educare 2015:2 : Kritiska perspektiv på bedömning och dokumentation

Overview

Detailed record

dc.contributor.editor Asp-Onsjö, Lisa
dc.date.accessioned 2015-08-27T13:11:50Z
dc.date.available 2015-08-27T13:11:50Z
dc.date.issued 2015 en_US
dc.identifier.isbn 9789171044983
dc.identifier.isbn 9789171044990
dc.identifier.issn 1653-1868
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/2043/19304
dc.format.extent 270
dc.language.iso swe en_US
dc.publisher Malmö högskola, Lärande och samhälle en_US
dc.relation.ispartofseries Educare;2
dc.subject Kunskapskontroll
dc.subject Betygssättning
dc.subject Betyg
dc.subject Kunskapsprov
dc.title Educare 2015:2 : Kritiska perspektiv på bedömning och dokumentation sv
dc.type Book, editor sv
dc.contributor.department Malmö University. Faculty of Education and Society
dc.subject.srsc Research Subject Categories::HUMANITIES and RELIGION en_US
dc.subject.scb SCB::Educational Sciences en_US
dc.subject.scb5 UKÄ en_US
mahlocal.rights.eplikt Yes
 Find Full text Files for download
Icon

This item appears in the following Collection(s)

Overview

Search


Browse

My Account

Statistics